اعضای فرقه ضاله بهائیت در آغوش آل‌خلیفه


Baha'i Center of Bahrain

به گزارش شیعه آنلاین، بهائیت دین ابداعی استعمارگران برای به بندکشیدن اعتقادات مسلمانان و به منظور اختلاف افکنی تاسیس شد. از اعتقادات بهائیان می توان به نفی خاتمیت حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله، نفی وجود بهشت و جهنم و رد شرایع اسلام اشاره کرد.
از نظر تمام علمای شیعه پیروان این فرقه استعمار ساز کافر بوده و نمی توان با آنها داد و ستد کرد و در قبرستان مسلمانان دفن نمود. فتاوای فوق در مورد بهائیت مختص به تشیع نبوده بلکه اهل سنت نیز پیروان این فرقه ضاله را نجس می شمارند.
براساس فتوای دارالافتاء الازهر مصر این گروه ابداعی مرتد شمرده شدند. شیخ جاد الحق رئیس سابق الازهر ماهیت بهائیت را صیهونیستی دانسته و این فرقه را در خدمت اسرائیل و برای مقاصد استعمار و در واقع اعلام جنگ در مقابل اسلام عنوان کرده است. شیخ عبدالعزیز ابن باز عالم سلفی عربستان سعودی نیز در فتوایی کفر بهائیت را محرز دانسته و در عدم جواز دفن آنها در قبرستان مسلمانان حکم داده است.
با این حال حکومت بظاهر اسلامی بحرین که ماههاست صدهها تن از مسلمانش را به جرم اسلام خواهی کشته و مجروح ساخته با ردّ فتاوای علمای خود(اهل سنت) و در اقدامی عجیب محفل بهائیان را به رسمیت شناخت و برای فعالیتهای قانونی انها مجوز صادر نمود.
حکومت آل خلیفه که ید طولانی در دفاع و اجرای سیاست های صیهونیستی دارد حتی به این نکته نیز توجه نداشته که براساس اعتقادات تمامی مسلمانان نفی کنندگان خاتمیت کافر هستند و شاید این اقدام عملاً ضد اسلامی بودن حکومت بحرین را بیش از بیش روشن ساخت.
این حکم توسط وزیر وزارت حقوق بشر و توسعه اجتماعی بحرین، «فاطمة بنت محمد البلوشی» صادر شده است.
فتوای دارالافتاء در الازهر: بسم الله، والحمد لله، والصلاة والسلام على رسول الله، و بعد: بهائیت یک فرقه و گروه مرتد از اسلام است، درست نیست که به آن ایمان آورد و با آنها مشارکت نمود و نسبت به ایجاد جمعیتها و مؤسساتی که ایجاد می کنند نباید بی تفاوت بود و چشم پوشید. این به آن سبب است که آنها بر اساس عقیده به حلول و تشریع غیر از آنچه خداوند نازل کرده و ادعای نبوت و حتی ادعای الوهیت به وجود آمده اند لذا مجمع بحثهای اسلامی در زمان شیخ جاد الحق این فتوی را صادر و مجمع کنونی نیز آن را تأیید می نماید.
علی جاد الحق (رئیس سابق الازهر): بابیه و بهائیه فکری است که از اختلاط فلسفه ها و دینهای متعدد به وجود آمده و در آن چیز تازه ای وجود ندارد که امت اسلامی برای اصلاح حال و وضع خویش در همه مسائل به آن احتیاج داشته باشد بلکه در واقع چیزی است که برای خدمت کردن به صهیونیسم و استعمار شکل گرفته است و مجموعه افکار و یک دین ساختگی است که امت با آن آزمایش می شود و به نام دین اعلان جنگ بر علیه اسلام است
سؤال: کسانی که معتقد به مذهب بهاء الله شده اند و کسی که مدعی نبوت و همچنین مدعی است که خداوند در او حلول کرده است حکمشان چیست؟ آیا برای مسلمانان جایز است که به این کافران اجازه دهند تا در قبرستان مسلمانان دفن شوند؟
جواب: اگر عقیده بهائیت همانگونه باشد که ذکر گردید در کفرشان هیچ شکی وجود ندارد بنابراین درست نیست که آنها را در قبرستان مسلمانان دفن نمود. هرکس بعد از بعثت پیامبر ما محمد _صلی الله علیه و سلم _ مدعی نبوت باشد دروغگوست و به نص و اجماع مسلمانان کافر است چون تکذیب کننده این فرموده خداوند است:” وما کَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِکُمْ وَلَکِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِیِّینَ”(احزاب -۴۰) “محمد پدر هیچکدام از مردان شما نیست بلکه رسول خدا و خاتم پیامبران می باشد.” احادیث رسول الله _صلی الله علیه و سلم_ در حد تواتر در مورد اینکه رسول الله _صلی الله علیه و سلم_ خاتم پیامبران است و پیامبر دیگری بعد از او نخواهد آمد وجود دارد و همچنین هرکس ادعا کند که خداوند در او یا یکی از مخلوقات حلول کرده است به اتفاق همه مسلمانان کافر است چون خداوند در هیچیک از مخلوقاتش حلول نمی نماید بلکه او بزرگتر از آن است و هرکس گوینده این سخن باشد او نیز کافر است و تمام آیات و احادیثی که دلالت می کنند بر اینکه خداوند متعال بر عرش قرار دارد را تکذیب نموده است.
به تحقیق که او بالای همه مخلوقات است بزرگتر از آن است که مثل و مانندی داشته باشد او شبیهی ندارد و در کتاب خویش اینگونه خود را معرفی می نماید:” إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ” (اعراف – ۵۴) “همانا پروردگار شما کسی است که آسمانها و زمین را در شش روز آفرید آنگاه بر عرش قرار گرفت.” چیزی را که خداوند متعال توضیح داده عقیده اهل سنت و جماعت است همان چیزی که پیامبران علیهم الصلاة و السلام و پایان بخش نبوت، محمد مصطفی (صلی الله علیه و سلم)، جانشینان هدایت یافته و اصحابش که مشمول رضایت خداوند و تابعینی که پیروی کننده در نیکی و احسان که تا امروز بر آن بوده اند، می باشد.
See more :
Bahraini Woman Activist Urges Arab and Gulf States to Recognise Baha'i Faith 
http://newsblaze.com/story/20090524071550sand.nb/topstory.html
 
Bahrain officially registers the Association of the Baha'is

Jew and Baha'i may monitor Bahrain elections

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Total Pageviews

Followers

Blog Archive